Doprava ZDARMA pre výdajné miesta Packeta nad 59 € a kuriér DPD nad 99 €. Otváracie hodiny počas veľkonočných sviatkov: PIA 29.3, SOB 30.3, NED 31.3, PON 01.4 zatvorené

Filtrovať
 
 
 
 
 
Djeco Kartová hra Diamoniak
zväčšiť obrázok
Náš tipSkladom
Djeco Kartová hra Diamoniak, DJ05117, 3070900051171
Djeco Kartová hra Diamoniak
Djeco Kartová hra Diamoniak
 

Djeco Kartová hra Diamoniak

Kartová spoločenská hra pre deti od 5 rokov. Vyhráva ten, kto prvý postaví svoj zámok.
Kód produktu:DJ05117
Výrobca:Djeco
Dodacia lehota
Dostupnosť: Skladom
Vaša cena: 8,90 €
Dostupné varianty
Dostupné v 4 variantoch
Djeco Kartová hra Batasaurus
Djeco Kartová hra Batasaurus
Názov produktu: Djeco Kartová hra Batasaurus
Kód produktu: DJ05136
Dostupnosť: Skladom
3
Cena produktu: 8,75 €
Djeco Kartová hra Piratatak
Djeco Kartová hra Piratatak
Názov produktu: Djeco Kartová hra Piratatak
Kód produktu: DJ05113
Dostupnosť: Skladom
1
Cena produktu: 9,25 €
Djeco Kartová hra Piou piou
Djeco Kartová hra Piou piou
Názov produktu: Djeco Kartová hra Piou piou
Kód produktu: DJ05119
Dostupnosť: na objednávku /3 týždne/
0
Cena produktu: 9,25 €

Diamoniak je spoločenská hra pre celú rodinu z kategórie taktických hier. Vyhráva ten, kto ako prvý postaví svoj zámok - 6 častí zámku tej istej farby. Každý má inú taktiku a stratégiu, niekto je opatrný, iný rád riskuje, zámok však musí postaviť, ako sa k nemu dostanú zlé čarodejnice.

Kartové hry sú perfektné na rozvíjanie pamäte, pozorovacích schopností, nútia deti rozmýšľať bez toho, aby si to uvedomili, stimulujú konverzáciu a samozrejme poskytujú veľa zábavy a smiechu. S hrou Diamoniak zažijete kopec zábavy v malom formáte, karty môžete jednoducho vziať so sebou na dovolenku či víkendový výlet.

DESIGN: Djeco

DOPORUČENÝ VEK: od 5 rokov

POČET KARIET: 54ks, 24 kariet „ zámok“, 20 kariet „diamant“, 7 kariet „bosorka“, 3 karty „víla“

ROZMERY: 85 x 117 x 28 mm

POČET HRÁČOV: 2 - 4

PRAVIDLÁ HRY: Kto si ako prvý si vyskladá zámok v určitej farbe, vyhráva.

Karty sa zamiešajú a položia do stredu stola, prednou stranou nadol. Začína najmladší hráč a postupuje sa v smere hodinových ručičiek. Každý hráč, keď je na rade, si ťahá jednu kartu z kôpky a ukáže ju ostatným hráčom a položí ju pred seba. Každý hráč keď je na rade, si musí zobrať aspoň jednu kartu a potom sa rozhodne, či si potiahne ďalšiu alebo posunie poradie nasledujúcemu hráčovi. Sú 4 možnosti, podľa toho, akú kartu si hráč potiahne:

Karta ZÁMOK: Každý zámok pozostáva zo šiestich kariet. Ak hráč ešte nezačal stavať zámok, teraz musí skladať zámok tejto farby (to neplatí, ak už iný hráč začal stavať zámok tejto farby). Kartu si položí pred seba prednou stranou nahor. Hráč môže stavať iba jeden zámok jednej farby. Ak sa hráčovi podarí nazbierať všetky karty – 6 častí zámku tej istej farby skôr ako ostatným hráčom, vyhráva hru. Ak si z kôpky potiahne kartu zámku inej farby, kartu položí prednou stranou nahor vedľa svojich kariet. Bude sa ich môcť zbaviť alebo predať neskôr počas hry. Ak si potiahne kartu “zámok”, môže ťahať ešte raz.

Karta DIAMANT: Po vytiahnutí si „diamantu“ môže ísť hráč ešte raz a potiahnuť si ďalšiu kartu. Keď hráč nazbiera 3 „diamanty“, môže si kúpiť kúsok svojho zámku od iného hráča. Kúpiť si môže len kúsky zámku tej farby, ktorý stavia. V jednom poradí si môže kúpiť len jednu kartu s kúskom zámku a po jej zakúpení si z kôpky neťahá ďalšiu kartu a na rade je ďalší hráč. Teda buď si ťahá ďalšiu kartu, alebo kupuje, nie oboje naraz. Hráč musí predať kúsok zámku, ak ho o to iný hráč požiada.

Karta BOSORKA: Smola! Ak si hráč potiahne „bosorku“, musí túto kartu vrátiť spolu s troma svojimi kartami (napr. diamanty, časti zámku, ktoré má nazvyš, alebo časti vlastného zámku) a položiť ich vedľa kôpky v strede stola. Ak má hráč menej ako 3 karty, musí vrátiť všetko, čo má. Ak má hráč “vílu” môže ňou prebiť “bosorku” (vyhne sa tak strate troch cennejších kariet) a položiť bosorku a vílu vedľa kôpky v strede stola a potom nasleduje ďalší hráč.

Karta VÍLA: Ak si hráč vytiahne “vílu“, uloží si ju bokom a použije, keď bude potrebovat. Ak si hráč vytiahne „bosorku“, môže vílou prebiť bosorku, namiesto straty troch cennejších kariet. Ak si hráč vytiahne „vílu“, môže ísť ešte raz a ťahať ďalšiu kartu.

Keď sa kôpka v strede stola spotrebuje, treba premiešať kôpku vrátených kariet, položiť ju do stredu stola prednou stranou nadol a hra môže pokračovať. Kto vyhráva? Hráč, ktorý ako prvý skompletizuje svoj zámok (6 častí zámku tej istej farby).


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia